Tuesday 21 November 2017

1m forex


Scalping system 7 (Wielka strategia skalpowania GBPJPY 1M) Zgłoszony przez Chelo 24 listopada 2007 - 15:39. Oto strategia, którą staram się opracować w zeszłym miesiącu i wydaje mi się, że w tym się poprawiam. Co byłoby bardzo miłe, to czy ktoś może mi pomóc dostroić nieco więcej. Waluta: GBPJPY lub USDJPY (choć używam go głównie na gbpjpy: Ramy czasowe: 1M, 5M, 15M Wskaźniki: 3 zestawy pasm ryglowskich: 1) Okres 50. Odchylenie 2 (RED) 2) Okres 50. Odchylenie 3 (pomarańczowy) 3 ) Okres 50. Odchylenie 4 (żółty) (szablon tego paska ryglującego można pobrać z tego postu) Po załadowaniu szablonu zauważysz trzy zestawy pasm bollingera. Teraz cena będzie stale wahać się między tymi liniami. Kiedy cena przekracza górny czerwony pas. przynajmniej w połowie drogi do orkiestry pomarańczowej (jeśli dociera do żółtej grupy jest lepsza, ale nie tak jak zwykle) Wtedy cena będzie dążyć do powrotu do środka pasm zbrojących, zyskujecie z tego retracing. Kupuj strategię, to jest to samo, co sprzedaż, różnica polega na tym, że poczekamy, aż cena znajdzie się pomiędzy dolnymi czerwonymi i żółtymi pasmami, i zamienimy retracing na centrum. Wskazówki: nie handluj dalej, ani na spokojnych rynkach, nie handluj poprzednimi wiadomościami. Idź za 5 do 10 pipsów. Świetny system do wymiany między otwarciem sesji w Londynie a zamknięciem sesji w Japonii. Stop Loss: ponieważ ta strategia wymaga spojrzenia na ekran (pamiętaj, że jest to ramka 1M), mam zazwyczaj dwa rodzaje zatrzymań: oparte na czasie i straty. Oparte na czasie: spróbuj i sprawdź, ile czasu zajmie rynek, aby uzyskać oczekiwany kierunek, jeśli zaplanowany termin jest już należny, a następnie zamknij zamówienie. Nie ma sensu czekać na stratę. Stop Loss: Ponieważ handlujesz bardzo krótkimi ramami czasowymi, Twoje przystanki również powinny być bardzo ciasne. Czasami zyskasz na 3-minutowym handlu i nie będziesz mógł ustawić właściwego SL. Więc twoje zatrzymania zostaną ci przekazane przez twój system zarządzania pieniędzmi. Chciałbym nauczyć się, czy nie dodać dodatkowych wskaźników. Załączam wyniki z zeszłego tygodnia 102 zysku, 80 dochodowych transakcji. Każda pomoc jest mile widziana Szablon jest dołączany jako plik RAR i trafia do folderu szablonów w katalogu MT4. Zgłoszony przez Chelo w dniu 26 listopada 2007 - 16:20. Coś, o czym zapomniałem wspomnieć o tej strategii. Zauważ, że strategia wymienia trzy ramy czasowe: 1m 5M i 15M. Chociaż będziesz handlować tą strategią w czasie 1M czasu, użyj dwóch pozostałych, aby upewnić się, że nie handlujesz silniejszym trendem. Pamiętaj również o ważnych poziomach ressupportu i nie spodziewaj się, że cena będzie odbijać się od pierwszego pasma, gdy tylko go dotknie, potrzeba czasu, aby podjąć decyzję. Bardzo ważne jest, aby ta wymiana demo, w ten sposób można uzyskać wrażenie pary i jak zachowuje się w tak krótkim czasie, może to być trudne. Zgłoszony przez Ele w dniu 28 listopada 2007 - 22:07. Niesamowity system, czy mógłbyś mi powiedzieć, jak długo go testowałeś, jaki jest średni zysk za tydzień handlujący tylko GBPJPY Wysłany przez Ele 29 listopada 2007 - 05:17. drogi Chelo, znalazłem 50,2 może być większy, jak około 40,2 będzie taki sam Zastanawiam się, że modny rynek jest ryzykowny dla systemu. Czy powiedziałbyś mi, jak uniknąć tego ryzyka? Wysłane przez Chelo 29 listopada 2007 - 22:25. Dziękujemy za zainteresowanie tą strategią. Testowałem to od około dwóch miesięcy, a pierwsza była całkowitą katastrofą, dopóki nie dowiedziałem się, jak para zachowuje się w tak krótkim czasie, zajmuje wiele godzin obserwacji. jak mogę uniknąć ryzyka modnego rynku. przez scalping trend, jeśli sprawdzisz szczegółowe oświadczenie, które napisałem, zauważysz, że 80 to krótkie pozycje, które powodują skalpowanie trendu spadkowego. W przypadku trendu cena zazwyczaj odbija się od środkowej linii pasm Bollingera zgodnie z kierunkiem trendu. O przeciętnych zyskach: ich nie ma, średnie zyski będą przekazywane przez twoje pieniądze i zarządzanie ryzykiem, cele zysku itp. Myślę, że każdy, kto jest w stanie stworzyć spójne 20 w miesiącu, powinien być bardziej niż szczęśliwy. Kilka innych wskazówek: Uważam, że poniedziałki są bardzo skomplikowanym dniem wymiany tej strategii, zawsze sprawdzaj poziomy res i wsparcia w większych ramach czasowych. i bądź im posłuszny Jednym z największych zagrożeń związanych ze strategiami skalpowania jest nadmierna sprzedaż. Jak widać na wyciągu wyciągnąłem 102 w ciągu tygodnia, ale to było po prostu popychanie i testowanie strategii, to nie powinno być w żadnym wypadku twoim tygodniowym celem, ponieważ w takim przypadku na pewno zepsułbyś konto brak czasu. Przetestuj to, przetestuj to jeszcze raz, przetestuj to jeszcze raz, a jednak nigdy nie będzie to głupie Dowód mam zamiar przetestować jak działa ustawienie 40,2 i mówię Ci moje wyniki Najlepsze z dolegliwości i dzięki za sugestię. Chelo Zgłoszony przez Edwarda Revy w dniu 4 grudnia 2007 r. - 13:50. Cześć wszystkim, oto moja obserwacja. Nie znalazłem jeszcze żadnych podpowiedzi, ale przetestowałem różne ustawienia wstęg Bollingera i spojrzałem na sugestię Elesa, a następnie przeszedłem: Ustawienia: GBPJPY 1 min BB (200, 2, -2) BB (200, 3, -3) Usuń środkową linię na Bollinger Bands lub spraw, aby był niewidoczny. Zamiast tej linii użyjemy EMA 100. (W tym celu wypróbowałem także EMA 200, ale ostatecznie zatrzymałem się na EMA 100) Zasady wprowadzania i wyjścia są bez zmian. Użyj 100 EMA do wyjścia lub idź za 5-10 pipsów na handel. Wygląda całkiem celnie. Zamierzam opuścić to ustawienie na moich wykresach w tle i jeśli znajdę dodatkowe ciekawe podejścia lub wskaźniki do dodania, chętnie przedstawię moje komentarze. Z pozdrowieniami, Edward. Zgłoszony przez użytkownika w dniu 5 grudnia 2007 - 03:34. drodzy panowie, próbuję tej strategii, ale musiałem zmierzyć się z dużym problemem kilka razy świeca, gdy łamie ona zespół bollingera na niższej linii i na przykład umieszczam polecenie kupna po tym, jak cena za kolejne świece nie wznosi się, aby zejść ze świecy Nie zamykaj bocznej linii i wykonuj olbrzymią liczbę pestek. jak możemy uniknąć tego suituation. czy tam filtr filtr jest fałszywym sygnałem czekającym na odpowiedź z pozdrowieniami, Strategia skalowania 1M - Zalecane GBPJPY Znalazłem tę strategię i wprowadziłem dla niej pewne zasady i dodałem jeszcze jeden wskaźnik. Sprawdź, o czym myślisz. Wykresy. Platforma MT4 (lub inna). Para 1M. Wszystkie pary (zalecane GBPJPY) Wskaźnik. Wskaźnik średniej ruchomej. Codzienne punkty obrotu 1. Otwórz dowolną parę i zmień na 1M ramkę czasową. 2. Wybierz wskaźnik średniej ruchomej i ustaw następujące ustawienie a) Okres. 200 b) Shift. 0 c) Metoda MA. Prosty d) Złóż wniosek. Zamknij e) Styl. Niebieski (gruba linia) 1. Spójrz na niebieskie MA i przygotuj się do handlu, gdy cena HIT PRZEKRACZA niebieski MA. 2. Wprowadź LONG, gdy cena jest wyższa niż niebieski MA. 3. Wprowadź KRÓTKĘ, gdy cena jest poniżej niebieskiego MA. 4. Ustaw STOP LOSS na poprzednim HIGH poprzednim LOW. 5. Ustaw TP 15 na 25 pipsów lub więcej (zalecane tylko dla GBPJPY). 6. I don8217t uzyskać dowolne pozycje w stosunku do trendu 1H lub 4H. W załączeniu znajdziesz szablon dla MT4 i wskaźnik dla codziennych punktów obrotu. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Znalazłem tę strategię i wprowadziłem dla niej pewne zasady i dodałem jeszcze jeden wskaźnik. Sprawdź, o czym myślisz. Wykresy. Platforma MT4 (lub inna). Para 1M. Wszystkie pary (zalecane GBPJPY) Wskaźnik. Wskaźnik średniej ruchomej. Codzienne punkty obrotu 1. Otwórz dowolną parę i zmień na 1M ramkę czasową. 2. Wybierz wskaźnik średniej ruchomej i ustaw następujące ustawienie a) Okres. 200 b) Shift. 0 c) Metoda MA. Prosty d) Złóż wniosek. Zamknij e) Styl. Niebieski (gruba linia) Wygląda na interesujący i prosty system. Czy używasz tego samego systemu na 1h lub 4h, aby wybrać trend. Jak długo używasz tego i ile transakcji dostajesz codziennie. Dziękuję za opublikowanie tak prostego systemu skalpowania. Tak, ten system wygląda interesująco. 200MA zawsze wygląda interesująco, ale mam kilka pytań. 1. Czy próbowałeś użyć EMA zamiast SMA 2. Jakie są godziny handlu Ponieważ w ciągu kilku godzin spread może być większy, co ma ogromne znaczenie, gdy używamy przedziału czasowego 1M. Myślę, że sesja w Londynie byłaby najlepsza. 3. Czy próbowałeś użyć większego przedziału czasowego (5M, 15M)? 4. Zapytał mnie Reachjj, a także chciałbym wiedzieć - w jaki sposób możemy określić, jaki mamy trend na 1H i 4H. Czy używamy również 200MA lub czegoś innego Co jeśli wydaje się płaskie 5. Jakie są codzienne punkty obrotu dla. Tak więc najpierw lubię proste i wierzę w to, ponieważ proste jest dobre. 1. EMA i SMA są prawie takie same. Spróbuj użyć EMA 233, a zobaczysz, że prawie tak samo jest z 200SMA. Wybieram SMA 200, ponieważ jest używany głównie przez wielu inwestorów. 2. Mieszkam w Albanii i testuję na czas w Europie. Wierzę, że sesja w Londynie będzie dobra. 3. Tak, próbuję tylko znaleźć trend, który nie przyjmuje żadnej pozycji, ponieważ widzisz tę strategię tylko dla 1M TF. 4. Aby znaleźć trend, zazwyczaj używam 2 EMA, 55 i 89 na 1H. To mi bardzo pomogło. 5. I ostatecznie używam Pivot dla celu zysku EX. jeśli zaczynasz od S2, a trend jest wyższy, mój TPi to S1. (10-15 pipsów przed nim). Przepraszam chłopaki za mój angielski, ale to nie jest mój ojczysty język. Powodzenia dla wszystkich Handel tylko to co widzę Jest to podstawowy system handlu wahadłami: sprawdź trend na wyższych ramach czasowych, a następnie handluj, gdy cena (lub szybkie MA w niektórych wersjach) przekracza powolne MA. Może to być bardzo opłacalne, dopóki cena nie spadnie i zacznie poruszać się w górę iw dół przez powolne MA, powodując powtarzające się straty na whipsaw. Większość przedsiębiorców używających tego typu systemu dodaje pewien rodzaj filtra, aby uniknąć tych niebezpiecznych sytuacji, na przykład nachylenia 200 MA (jeśli nachylenie jest zbyt bliskie zeru, nie handluj). Czy masz jakieś plany dotyczące tego typu filtra Tak, to prawda. Używam tego samego, podążam za trendem i sprawiają, że jest to tak proste, jak to tylko możliwe. Tak, pracuję nad tym, żeby odfiltrować fałszywe sygnały, a wkrótce opublikuję. W załączeniu znajdziesz wyniki tej strategii. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Nie wiem, gdzie jest mój wpis, który napisałem 2 godziny temu. Może było zbyt wiele linków. W każdym razie, aby określić trend możemy użyć ADX lub nachylenie SMA200 i fakt, że świece są poniżej lub powyżej. Używając ADX możemy spróbować określić siłę trendu. Zgadzasz się ze mną TRFoti Sprawdzę to w wolnym czasie z prostym EA. Chyba, że ​​ktoś ma inny pomysł ADX, jest to mój ulubiony wskaźnik, ale nie dla 1M czasu. Używam go zwykle w 30 min. Rudy 1h. Może to oznaczać silny trend. Myślałem o dodaniu 50 SMA i 100SMA do tej strategii, aby uzyskać bardziej przejrzyste wejście i filtrować fałszywe sygnały. Handluj tylko tym, co widzę1 Min Easy Forex Strategia skalowania Forex scalping doesn8217t musi być skomplikowany w ogóle. Opracowałem bardzo prostą strategię z podstawowymi wskaźnikami, które można zastosować do par walutowych o niskiej rozpiętości. Używaj go tylko na 1-minutowych wykresach handlowych. Wskaźniki: 12 wykładniczej średniej kroczącej, 26 wykładniczej średniej kroczącej, 55 prostych średnich kroczących Ramki czasowe: wykresy 1 min Sesje giełdowe: sesja w Londynie, sesja w USA Pary walutowe: niska rozpiętość (EURUSD, USDJPY) USDJPY 1 Min. Wykres Przykład 12 EMA przekracza 26 EMA i 55 EMA od dołu Pozycja otwartego zakupu Miejsce stop-loss poniżej ostatniej niskiej huśtawki Wyjdź z transakcji za 9 do 15 pipsów zysk Dolar amerykańskiJapoński wykres jena powyżej pokazuje nam przykład transakcji kupna i sprzedaży. Obie transakcje zostały zamknięte na 15 pipsów podczas sesji amerykańskiej. That8217s w sumie 30 pipsów lub 300. Nieźle przez 5 godzin handlu. 12 EMA przecina 26 EMA i 55 EMA z góry Pozycja otwartej sprzedaży Umieść stratę ochronną powyżej ostatniej wysokiej huśtawki Wyjdź z transakcji za 9 do 15 pipsów zysku Powiązane posty: Pobierz Forex Analyzer PRO Za darmo Dziś Nowy system Forex z Super dokładne i szybkie sygnały generujące technologię. Forex Analyzer PRO generuje sygnały kupna i sprzedaży bezpośrednio na wykresie z dokładnością laserową i NIGDY NAPRAWA Do 200 pestek Codziennie kupuj i sprzedawaj sygnały Forex Zaawansowane codzienne wykrywanie zasięgu Email Mobilne powiadomienia handlowe Brak namalowania lub opóźniania Zawsze szanujemy twoją prywatność w Dolphintrader.

No comments:

Post a Comment