Tuesday 21 November 2017

Alternatywny system handlu na filipinach


System Trading Headquarters Striker specjalizuje się w zdyscyplinowanej realizacji systemów handlu stron trzecich. Oferujemy szereg wiarygodnych i solidnych automatycznych strategii handlowych i utrzymujemy obszerne rejestry rzeczywistej wydajności dla naszych klientów. Zarządzane usługi doradcze Dywersyfikuj, dodając do portfela profesjonalny towar handlowy. Zaloguj się do rankingu systemów transakcyjnych Raquo. Twoje zainteresowanie musi nadejść Najpierw z powodu unikalnej struktury Strajków bez konfliktów. nasi oddani specjaliści mogą skupić się wyłącznie na obsłudze klienta, w tym bezstronnym doradztwie systemowym, dedykowanej realizacji transakcji oraz spersonalizowanych rozwiązaniach w zakresie ryzyka i nagród, a także rygorystycznej analizie ilościowej. Zaktualizowano: grudzień 2018 r. - NEW-- Ranking wydajności systemów Aktualizacja Copyright copy 1997-2017 Striker Securities, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zastrzeżenie Ryzyko transakcji może być znaczne, a każdy inwestor i inwestor musi rozważyć, czy jest to odpowiednia inwestycja. Wyniki osiągane w przeszłości, bez względu na to, czy są faktyczne, czy wskazane przez symulowane historyczne testy strategii, niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Striker jest członkiem National Futures Association (NFA), Managed Funds Association (MFA) oraz National Introducing Broker Association (NIBA). Striker jest zarejestrowany w Commodity Futures Trading Commission (CFTC) i był wcześniej zarejestrowany w Komisji Papierów Wartościowych Securities Exchange (SEC). Ponadto Striker jest byłym członkiem Financial Industry Regulatory Authority (FINRA) oraz Securities Investor Protection Corporation (SIPC). FINRA jest największym pozarządowym regulatorem dla wszystkich papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych. Zapoznaj się z oświadczeniem ujawniającym Striker w celu uzyskania dodatkowych informacji. Futures Trading Disclaimer: Transakcje na kontraktach terminowych na papiery wartościowe, futures na towary i indeksy oraz opcje na kontrakty futures wiążą się z wysokim ryzykiem. Kwota początkowej marży jest niewielka w stosunku do wartości kontraktu futures, co oznacza, że ​​transakcje są silnie lewarowane. Stosunkowo niewielki ruch na rynku będzie miał proporcjonalnie większy wpływ na środki, które zdeponowałeś lub będziesz musiał zdeponować: może to działać zarówno przeciwko tobie, jak i tobie. Możesz utrzymać całkowitą stratę początkowych funduszy zabezpieczających i wszelkich dodatkowych środków zdeponowanych w firmie rozliczającej w celu utrzymania swojej pozycji. Jeśli ruch na rynku spadnie w stosunku do Twojej pozycji lub poziom marży zostanie zwiększony, możesz zostać wezwany do wypłacenia znacznych dodatkowych środków w krótkim czasie, aby utrzymać swoją pozycję. Jeśli nie spełnisz prośby o dodatkowe środki w wyznaczonym terminie, Twoje stanowisko może zostać zlikwidowane ze stratą, a Ty będziesz odpowiedzialny za ewentualny deficyt. W przypadku kont uznanych za porzucone lub nieaktywne, Striker może pobierać opłatę za bezczynność w wysokości 35,00 miesięcznie, w zależności od firmy rozliczającej, w której prowadzone jest konto. Jeśli płynność netto konta osiągnie dzienny limit strat wynoszący 80, otwarte pozycje będą próbować zostać zlikwidowane. Klienci są odpowiedzialni za monitorowanie swoich pozycji i są finansowo odpowiedzialni za wszelkie straty generowane przez otwarte pozycje na koncie. Striker zachowuje prawo do likwidowania pozycji na dowolnym koncie, według własnego uznania, bez uprzedzenia. Informacje o transakcjach na rynku Forex: transakcje gotówkowe Kontrakty walutowe (FX) wiążą się z takim samym wysokim poziomem ryzyka jak handel kontraktami terminowymi (Futures Trading Disclaimer). Jednak w przeciwieństwie do kontraktów FX na kontrakty futures, które są regulowane przez Komisję ds. Kontraktów terminowych Commodity Trading Futures, waluty gotówkowe nie są regulowane przez żadną agencję rządową. Ponadto, ponieważ nie ma centralnej izby rozrachunkowej dla transakcji gotówkowych, istnieje również ryzyko kontrahenta dla każdego kontaktu. Aby uzyskać dodatkowe informacje, należy zapoznać się z National Futures Association (NFA) z sierpnia 2003 r. Alert dla inwestorów znajdujący się na stronie Zastrzeżenia dla Strikera. maklerów giełd towarowych dla opcji towarowych i transakcji futures towarowych znajdujących się w teksańskim obrocie handlowym towarowym i handlu opcjami na energię dla kontraktów terminowych na energię, metali szlachetnych, kontraktów futures na produkty rolne oraz opcji obejmujących zboże i kontrakty terminowe na indeksy giełdowe i opcje. Rynek pozagiełdowy Rynek finansowy Urząd Regulacji Przemysłu (FINRA) reguluje brokera-sprzedawców, którzy działają na rynku pozagiełdowym (OTC). Wiele papierów udziałowych, obligacji korporacyjnych, rządowych papierów wartościowych i niektórych produktów pochodnych jest przedmiotem obrotu na rynku OTC. OTC Bulletin Board (która jest zakładem FINRA) i OTC Link LLC (która jest własnością OTC Markets Group, Inc., wcześniej znana pod nazwą Pink OTC Markets Inc.), działają na rynku OTC, szczególnie w odniesieniu do do kapitałowych papierów wartościowych OTC. Tablica ogłoszeń OTC Tablica ogłoszeń OTC (OTCBB) to elektroniczny system ofert między dealerami wyświetlający ceny, ceny ostatniej sprzedaży oraz informacje o ilości dla wielu papierów wartościowych OTC, które nie są notowane na krajowej giełdzie papierów wartościowych. Papiery wartościowe notowane na OTCBB obejmują krajowe, zagraniczne i amerykańskie kwity depozytowe (ADR). Tylko dealerzy z kancelarii kwalifikowanych z FINRA, jako animatorzy rynku mogą ubiegać się o wycenę papierów wartościowych na OTCBB. Zgodnie z zasadą OTCBB, firmy, które chcą mieć swoje papiery wartościowe notowane na OTCBB, muszą ubiegać się o sponsoring animatora rynku, a także składać bieżące raporty finansowe do SEC lub ich regulatora bankowego lub ubezpieczeniowego. Aby uzyskać więcej informacji, możesz wyświetlić stronę OTCBB pod adresem otcbb. OTC Link LLC OTC Link LLC (OTC Link) to elektroniczny system notowań między dealerami, który wyświetla ceny, ceny ostatniej sprzedaży i informacje o wolumenie w papierach wartościowych notowanych na giełdzie, papierach wartościowych typu OTC, zagranicznych udziałowych papierach wartościowych i niektórych dłużnych papierach wartościowych. Oprócz publikowania ofert, OTC Link zapewnia, między innymi, abonentom możliwość wysyłania i odbierania wiadomości handlowych, pozwalając im komunikować się w celu negocjowania transakcji. Wszyscy subskrybenci OTC Link to pośrednicy, którzy są członkami FINRA. Abonenci mogą zacytować dowolne papiery wartościowe OTC, które kwalifikują się do kwotowania zgodnie z regułą aktu 15c2-11 lub obowiązującymi zwolnieniami dla zasady 15c2-11. OTC Link nie wymaga od spółek, których papiery wartościowe są notowane w systemie, spełnienia jakichkolwiek wymogów kwalifikacyjnych. Z wyjątkiem niektórych zagranicznych emitentów, spółki notowane na rynku OTC Link są zwykle ściśle ze sobą powiązane, bardzo małe i słabo notowane. Większość emitentów nie spełnia minimalnych wymogów dotyczących notowań w obrocie na krajowej giełdzie papierów wartościowych. Wiele z tych firm nie przekazuje SEC raportów okresowych lub kontrolowanych sprawozdań finansowych, co utrudnia społeczeństwu znalezienie aktualnych, wiarygodnych informacji o tych spółkach. OTC Link jest zarejestrowany w SEC jako pośrednik i jako alternatywny system transakcyjny i jest członkiem FINRA. W celu uzyskania dalszych informacji na temat usług oferowanych przez OTC Markets Group, Inc., możesz przeglądać jego witryny internetowe na otcmarkets. Zobacz także - SEC Fast Answers: Rejestruje papiery wartościowe i przyznaje zwolnienie z rejestracji, takie jak, ale nie wyłącznie, papiery udziałowe, obligacje, papiery komercyjne emitowane przez emitenta akcji i obligacji, fundusze inwestycyjne nieruchomości i inne alternatywne produkty inwestycyjne oraz nadzoruje i monitoruje przestrzeganie przez emitentów takich papierów wartościowych wymogów prawnych i regulacyjnych. Rejestruje i nadzoruje rynki papierów wartościowych oraz instytucje rynkowe, takie jak giełdy, alternatywne systemy obrotu, rynki pozagiełdowe i inne rynki handlowe, organizacje samoregulujące, agencje rozliczeniowe, agencje pożyczkowe papierów wartościowych, depozyty, powiernicy, systemy raportowania centralnego handlu, rejestratorzy wykwalifikowanych kupującym i innym organizacjom związanym z papierami wartościowymi pod kątem ich zgodności z wymogami prawnymi i regulacyjnymi. Nadzoruje pośredników i specjalistów rynkowych, takich jak brokerzy, dealerzy, rządowi autoryzowani dealerzy papierów wartościowych, rządowi maklerzy papierów wartościowych, osoby powiązane i sprzedawcy dystrybutorów maklerów, agentów transferowych, domów inwestycyjnych, doradców przedsiębiorstw inwestycyjnych, dystrybutorów funduszy inwestycyjnych, urzędników ds. Zgodności i certyfikowanych inwestorów inwestycyjnych doradcy spółki, dystrybutorzy funduszy inwestycyjnych i inni uczestnicy rynku papierów wartościowych, za ich zgodność z wymogami prawnymi i regulacyjnymi. Przegląda proponowane zasady organizacji samoregulacji (SRO) i innych uczestników rynku oraz proponowane produkty i usługi na rynku w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami dotyczącymi papierów wartościowych, regulacjami, politykami i najlepszymi światowymi praktykami. Przegląduje istniejące ramy regulacyjne sektora papierów wartościowych, prowadzi badania rynkowe i zaleca zasady i reformy. Ustanawia powiązania z organizacjami krajowymi i międzynarodowymi (np. ASEAN i APEC) oraz agencjami regulacyjnymi w odniesieniu do rynku papierów wartościowych, w tym produktów, usług i ustaleń transgranicznych. Następujące akty prawne dla En Banc: 8226 Odwołania do En Banc od decyzji departamentów operacyjnych, SRO itp. 8226 Petycja o dobrowolną likwidację z wierzycielami, których dotyczy art. 119 kodeksu korporacyjnego. 8226 Petycje o wydanie Zleceń zaprzestania działalności (COO). Umowy Komisji do przeglądu. 8226 Wniosek o opinie i specjalne badania od przewodniczącego, komisarzy i innych wydziałów operacyjnych. Działa na formalny wniosek o opinię publiczną obejmujący wykładnię przepisów wdrażanych przez Komisję. Współpracuje z Izbą Reprezentantów i Senatem, pomaga w przygotowaniu programu prac legislacyjnych Komisji oraz przygotowuje komentarze i stanowiska w sprawie proponowanych przepisów. Współpracuje w kwestiach prawnych z organizacjami samoregulującymi się, organizacjami międzynarodowymi oraz organami i agencjami rządów zagranicznych. Reprezentuje Komisję przed COA, DBM i innymi agencjami administracyjnymi. Sprawuje nadzór nad niezwiązanym z egzekwowaniem prawa oraz apeluje o spory sądowe we współpracy z Biurem Radcy Prawnego. Reprezentuje Komisję przed Urzędem ds. Konkurencji (DOJ) w konferencjach, technicznych grupach roboczych i innych wspólnych działaniach mających na celu przestudiowanie istniejących przepisów ustawowych, zasad i przepisów dotyczących handlu i konkurencji oraz opracowywanie i proponowanie odpowiednich działań legislacyjnych lub wykonawczych w koordynacji z innymi działami . Zabawia się przez telefon z pytaniami prawnymi obejmującymi złożone problemy ze strony publicznej.

No comments:

Post a Comment